6 februari 2017

Billie: du är bäst

För er som har läst Billie: avgång 9:42 till nya livet av Sara Kadefors och tyckte som jag väldigt mycket om huvudpersonen Billie så har ni mer läsning att se fram emot. Fortsättningen Billie: du är bäst går i samma stil. Billie har nu kommit in i livet i Bokarp men det finns fortfarande fler mysterier som behöver lösas och vänner att lära känna. Billie har jag lärt känna som en väldigt klok och positiv person och i denna bok får vi se mer av henne då hon känner av allt ansvar som läggs på henne när hon blir vald till kamratstödjare.


Jag tyckte om boken, dock tycker jag första delen var mycket bättre, det kändes lite som att historien aldrig kom någonstans utan som att det var mer ett mellanspel. Definitivt kommer en eller flera fortsättningar på historien om Billie och jag ser fram emot hur det kommer gå.


/ Rose-mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar